Hanna panna

Hallå där!!!
Nu är det höstlov och jag har så mycket att göra... Jag ska till träffis, jag ska dit och åka dit och blablabla
Men nu är jag hemma efter som att min kompis sofia e sjuk och mina andra kompisar e inte ute:(
Så nu sitter jag inomhus och sitter vid datorn,,, Imorn ska jag på hallowinparty på träffis.
Jag blir tvingad dit av natta:) hah Igår till i dag sov jag över nattis och madde var med..
Vi somna vid 12 sen vaknade vi vid 6 för jag hade glömt och stänga av klockan på mobilen.
Sen kl 11 så åkte vi till träffis och vi va där typ 11.40.
Å nu sitter jag här och väntar på mat. jag vet inte var det blir men jag hoppas det blir nåt gott!
Jag ska på fest på fredag som Maga har hand om. ska bli Skit kul. I Fredag när jag var på fest
så van jag en vipbiljett in dit. Nu lucktar det gott från köket..:)
När pappa åker och jobbar ikväll så snorr jag hans dator:P hahah
 
bye<3 hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0