Länge sen

Det var en vecka sen jag skrev. Det har hänt mycket sen sist jag skrev, även om det är en vecka sen.
Och det bli mycket bilder också<3.. I Tisdag och Onsdag var jag i sätra och tävlade med skola (ifriidrott).
Jag tävlade i 25m, 60m, 200m, 4-kamp och stafeten (hur det stavas vet jag ej). Jag tävlade mot högre klassner en jag är med i. Jag vann 2 guld och 1 silver jippi... Vi var på bosöspelen, i sätrahallen. I Fredags var jag på fest på träffis med nattis. Hon tvinga dit mig. Det blev brandalarm där allså falsk... Och det var kallt ute. :P Idag var jag på marianns fotbolls match.
Det var kul och titta på. Marianns kompis hade nadjia boken mad sig så jag blev sugen på och kolla filmen.
Nu innan maten så tittade jag på Långben the movie typ. Nu går den igen men jag bloggar hälre. Nu ska jag bara leta upp sladen till datan så jag kan läga in bilderna. Vänta....... 1 minuter senare. Nu ska jag hämta min mobil. vänta.... 2 minuter senare haha  Jag ska nog spela lite sims 3 sen när jag är klar med det här inlägget.
   Hanna



     


$
'


Kommentarer
Postat av: Amanda

hee. va fina bilder du la in på bloggen ;) miss you

2009-10-13 @ 11:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0