Vi träffades i dag<3

I dag träffade jag amanda.. Vi åkte till Farsta centrum och var där typ i 40min sen åke vi till Handen och köpte godis... :) Sen åka vi hem till mig och var utomhus och sen gick vi typ  i in på datorn hos mig. Vi träffades kl: 11 imorse och hon åkte hem kl:: 16 (jag´följde med henne) Sen När jag kom hen så skulle vi äta. Det blev makaronlåda. Inte en favorit kan jag bara seja. Min kompis Kajsa är här just nu. Men hon är med Mariann.
:(:( Men jag får ju skiva här i stället. hahah:) Jag lysnar på musik och är inne på msn...
Jag ska inte glömma och lägga ut bilder... å nej det går ju inte för att den gick sönder idag.
Jag vet inte vad som hände men den bara la av:(:(

Hejdå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0